De eerste dagen in Afrika - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Marloes Woudenberg - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Afrika - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Marloes Woudenberg - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Afrika

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

26 Maart 2015 | Nederland, Leerdam

Hoi allemaal,
Het gaat helemaal goed met mij. Ik ben veilig aangekomen en opgehaald door Thabo en Annemarie. 'S morgens gingen we, nadat ik er net was, meteen naar een winkel om wat te halen. Vervolgens ben ik om 8 uur al naar bed gegaan, want ik was toch wel erg moe. In het vliegtuig had ik namelijk niet echt geslapen.

Woensdagmorgen werd ik op tijd wakker door het geluid van de kinderen hier in huis. Dit zijn Emiel en Danjel. De 2 kids van Sylvanie (de dochter van Annemarie).
Het is gezellig in huis. Deze dag was een relax dag om even te wennen. Ik ben samen met Thabo een wandeling wezen maken naar de winkels. Heerlijk in de zon. Het was voor mij zelfs heet. We hebben er van genoten. Ook hebben we bij de kinderen gezeten die heerlijk aan het zwemmen waren. Echt geweldig om te zien. Heerlijk genieten.
'S avonds is Thabo thuis gaan eten en wij aten gezellig met elkaar.
Ook Liz is hier met ons en zal nog een week hier verblijven. Ze is een wat oudere vrouw die hier de kinderen ook ondersteunt. Morgen zal ik voor het eerst naar mijn project gaan. Ik ben erg benieuwd. Super bedankt allemaal voor alles.

Veel liefs van Marloes

• 05 April 2015 - 20:07

Gerrie:

Hey Marloes...veeeel plezier met de kids daar en dikke knuffel voor jou en Thabo!!

• 05 April 2015 - 20:29

Conny:

Wat leuk om dit te lezen!
    Geniet er van

• 05 April 2015 - 20:30

Adrie:

Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Veel plezier en groeten aan Thabo.
    groetjes Adrie

• 06 April 2015 - 13:00

Ton:

Hallo Marloes, goed om te horen dat alles goed gaat. Lekker hoor die "warmte" ook al noem jij het heet, ik ben wel een beetje jaloers :-). Veel succes met je project, een goede tijd daar toegewenst en doe de groeten aan Thabo.

• 13 April 2015 - 21:09

Anneke:

Hoi Marloes, wat goed dat je daar weer zo lekker bent alweer. Knap hoor. We volgen je met interesse.